Hajjaru?

Analklåda! Tampong! Hösnuva! Portmonän! <--- Roliga ord.

Kl 18.00, Söndagen den 12:e Juni, 2009 t.om 3:e Augusti, 06.00 = SEMESTER!!!
Och vet du vad det hemskaste är? Jag ser fan fram emot det!
Eventuellt blir det att fara till Piteå direkt efter jobbet på Söndag, men måste fixa med boende först, finns ju inga lediga stugor att hyra.
Reservplanen: Kina med skiftlaget, för en matbit och några tunnor öl. 

Nångång runt den 20:e bär det av mot Östersund. Saknar släkten och vännerna dära, vi har mkt att ta igen!

Den 30:e Juli blir det att fara på Storsjöyran ( http://www.storsjoyran.se ) !!

Dåtid och Nutid:

Jag misstänkte ju tidigare att jag hade svininfluensan, men testade mej inte förens ganska nyligt.
Såg en bild i en tidning som fick mej att faktiskt dra iväg och göra testet.

Rädd som satan för resultatet drar jag alltså iväg till Karlgrens (ortens slakteri) för att göra det fruktade testet..
Jaha.... resultatet då?

Ooooooh ja!! Det gick ju bättre än väntat:

[ ang t-shirten så får alla som börjar gråta under testet en sådan, ifall det visar sej vara negativt givetvis ]

Men nu blev jag faktiskt less på att skriva, jag vill faktiskt hinna kolla en film innan det blir bädden (ska fan upp 04.45)!
Drar iväg diverse bilder från senaste veckan, sen bädden.

Nu är det alltså offentligt.
Råkade avslöja för mkt åt skvallerpressen...


Detta MONSTER till glass är alltså från Kullekiosken.
För att ni verkligen ska se hur BAUTA den är så ställde Johnny upp på att posa bredvid den när jag fotade.
Gissa om det var svårt att få ut den från kiosken innan den hann smälta...!
Jag, Johnny, 9 frivilliga lekisbarn inkl 2 fröknar och givetvis Sandra, kämpade i drygt 32 minuter innan vi fick den på släpvagnen.
Skeden som skymtar på bild vägde nästan 90 kilo... därför orkade vi inte mer än typ en tugga var, alla som hjälpte till fick äta sej mätta. Sen förde vi aset ut i skogen för avlivning.
Helt OTROLIGT alltså...


Ber om ursäkt för den dåliga bilden.
Förra veckan gjorde jag en ny gnuggis på vänster arm.
Vart jäkla tjusigt även om det inte ser så ut.
Ska nog göra en till likadan under semestern.


Förra Fredagen.
Vilken jäkla kväll alltså... En ökänd Ninja-tjej gick till attack mot Tebban och Elli på Manuella,
själv sprang jag som en gris ut mot bilen. T och E fick höra "vad var det jag sa" resten av natten.  =)
På bilden ovan ser vi förresten en aspackad Tebb som tappat talförmågan och försöker visa att hon vill sova.

[ kommer jag få behålla skalpen när hon sett detta? det var ändå den lindrigaste bilden från kvällen!! :p ]


En frusen, men glad, Jonas....


...och en van rallychaffis, som vi kan kalla Labba, väntade med spänning i flyktbilen utanför Manuella.

Lördagen...... okej, den har jag förträngt - NÄSTA! =)

Söndag: Folkrace!
Vi skulle börjat köra kl 10.00... men av någon anledning hade alla deltagare dykt upp först 13.00 =)
Inte för att skryta (eller jo!), så fullständigt krossade jag allt motstånd. 
Finalen: Jag blev ju såklart 1:a, Johnny vart en god 2:a, Lotta 3:a, och David 4:a.

SJUKT SKOJ FAKTISKT! Detta ska vi göra fler gånger, helt klart!

HAHAHA va korkad Johnny är (hajjaru?) =)

Tråkig Tisdagsmorgon. Resulterade i detta, haha!


HOHOHOAHAHA!!

Äh, nu är det sent.
Fan att man alltid ska kladda så mkt hära...

GODNATT! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

o ja det har vi och skulle du med på yran ?

2009-07-11 @ 00:37:31
Postat av: Björn

Men shit va hemlig du är. Vem äre? Givetvis ska jag på yran iaf :)

2009-07-11 @ 01:13:58
Postat av: Nadia

Vi hade väl kommit överens om ett inlägg per dag minst? :-) Skärpning!

2009-07-11 @ 21:44:30
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Björn

jo vi hade ju som det =)

men jag försöker komma överens med klockan, som inte riktigt räcker till :S

nu ska man hinna en film, sen sova, och upp 04.45. fiiiiiiiiiint <3

pözzpözz tihiiiih

2009-07-12 @ 00:12:08
URL: http://mrbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0