Dagens ämnen: fågeljakt, stomipåse, vattenpistoler, namnsdag.

Jajamän, jag ska bli fågeljägare på heltid, mest troligt!
3:e gången på kort tid som fågelkräken haft min bil som måltavla för deras sjuka avföringslekar!
Inatt tar jag med jägarböckerna till jobbet och pluggar som en galning, och gör teoriprovet nästa vecka.
Någon som har en riktigt fet kanon, bazooka eller eldkastare att sälja mej inom snar framtid?
Tills dess ska jag rigga upp kameror och fällor runt/ovanför bilen, och fånga in alla fåglar i närheten och sätta stomipåse på dom flygande svinen, eventuellt sätter jag en sändare på dom för att kunna spåra upp deras bon, far och tömmer varenda "hundbajslåda" i stan och tömmer det över deras hem.



Lyckades hyra in några småbarn med ganska häftiga vattenpistoler (och gevär, som skymtar på bilden) som tvättade bort skiten för en obetydlig summa pengar.

Annars då... jo, jag har faktiskt hämtat ut ett paket idaaaag, fått hem en riiktigt ball grej! :D
"mr K" var hit och blev helt jäkla imponerad och avundsjuk. Gjort en till piercing (inte på mej själv). Råkat storhandla på konsum när jag skulle hämta ut paketet. Kört några live-konserter i vardagsrummet. Blivit nerringd och fått grattulations-sms på min namnsdag, WTF!?
Sen har jag fan inte hunnit mera. Tiden bara rinner iväg, och strax ska man tebax till arbetet.

Inatt ska nog Rogge klippa nån skön frilla åt mej, ifall vi har rast tillsammans. Bilder utlovas isåfall.
Och så blir det en färgning på morgonen. Superblond, eller blåsvart, inte bestämt ännu... förslag?

Så här såg det ut sist Rogge klippte mej, hehe:


Nu ids jag inge mer! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mysko

Ingen Bazooka men en hagelbössa kan du få låna??? =)

2009-06-18 @ 20:52:01
Postat av: Björn

ja tack, det blir perfekt!

bara att ladda me grovsalt så dom lär sej =)

2009-06-18 @ 20:55:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Jag röstar på rosa istället =D även fast d inte fanns med som alternativ =P

2009-06-18 @ 20:59:41
Postat av: Mysko

Ladda med hagel så kanske de lär sig en läxa???? =)

2009-06-18 @ 21:39:04
Postat av: Björn

hehe! ja dom lär aldrig skita på min bil igen iaf ;D

körde genom tvätten i aitik typ 100 ggr i morse för att va säker på att all dynga var borta. fy fan!

2009-06-19 @ 07:16:58
URL: http://mrbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0