JAG BLEV RÅNAD OCH VÅLDTAGEN...

... och tror du inte att jag helvete vaknade mitt i akten!? nå äre väl guuud förbannat...!

Jaha ja, ska vi börja med resan till Pajala och utomlandet då?
Åkte till Pajala (Kolari) i Torsdags, till min mor.
Giiiivetvis hann jag med en hel del knäppa grejjer i både grannlandet och Pajala.
Tror faktiskt att jag fått några nya fans!
Skönaste kommentaren var nog av en helt okänd tös som råkade hamna i min bil; "Du borde ju söka till Big brother eller nåt sånt". Hon förklarade sen va hon mena, och det var faktiskt (HÖR OCH HÄPNA!!!!!!!) en komplimang!!!

Fotat litegrann där borta oxå. Vill ni ha en förklaring till bilderna så får ni kontakta min sekreterare för vidare information.

Hemligt meddelande på finska!

Kom hem igen i Lördags.
Då blev det Aitikfest, på hembyggdsområdet.
Kom lite sent dit, så hade just missat käket. Men det kvittar.
Björn var nykterist, kameraman och taxidriver.
Känns konstigt att inte vakna med baksmälla dagen efter en rejäl "fest"... :S

Några bilder då:



Batteriet i kameran (min skitmobil) dog ju givetvis redan i början av kvällen, så fick inte med det roligaste. Som enligt mej var dragkampen, och dansen på scen efter tävlingarna. Men UVS-Johanna har ju dokumenterat på sin kamera så lär ju sno bilder/filmer av henne sen!

OCH, NU TILL EN ALLVARLIG GREJ!
Operationen!
Har ju varit helt trasig i halsen i en vecka nu. Så idag har jag varit in på akuten, där dom genast körde mej på operation..
Varit i kontakt med administratörerna på blogg.se som sa att jag måste censurera innehållet.
Men delar med mej av några bilder iaf..

Först en rolig, som jag hittade medans jag sög på en lustgasflaska jag hittade medans jag väntade på kirurgerna:


Ladda gärna ner denna bild, spara på mobilen eller liknande, och träna in dessa tecken.
Bra att ha om du blir så pass packad att du tappar talförmågan men ändå vill ha mer sprit.
Det är alltså en teckenspråks-guide till hur du tigger sprit.

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!!
Bilder från operationen:
Vette tusan vad som händer hära... var för omtöcknad av all morfin för att riktigt hajja.


Här har dom öppnat mej, och förbereder för operation.
Fler bilder får/kan jag inte visa på bloggen, tyvärr. Ni förstår säkert..


Ha det bra allihopa, och håll tummarna för att man klarar sej igenom detta nu!

Ps. Ronja är inge snäll.

Kommentarer
Postat av: roylund larsson

tycker inte du ska skylla på ronja;)

2009-06-15 @ 09:38:49
URL: http://ronjahelin.blogg.se/
Postat av: E

"Det är alltså en teckenspråks-guide till hur du tigger sprit." <- Hahaha, har varit in på bloggen och läst det där om och om igen, tycker det var skitkul! :D

2009-07-23 @ 06:57:12
Postat av: Anonym

hahaha :D

2009-08-09 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0