• Jaaa må han leva ... •

Älg, bastuflottar, arg svan, tårta, sol & bad, fotboll, frisbee, öl, födelsedag, etc.

Jorå!
Ska skriva så lite som möjligt eftersom jag ska upp 04.45 och måste hinna dona lite innan jag lägger mej.

En massa bilder:


[ Notera den arga svanen just ovanför älgens skalle på andra bilden. ]

Syrran körde bilen framför oss, och hon stannar till i en P-ficka, vi tvärnitar och kastar fram kameran =)
En jäkla älg som plaskar och äter just nedanför vägen, helt obrydd i trafiken.
Coolhetsfaktor: 7,5 / 10.



Inte för att skryta, men jag är en av världens bästa tårtkonstnärer. Har vunnit tårt-sm 4 år på raken(!!).
Dom som fick äran att smaka just denna tårta kommer aldrig mer kunna njuta av en "vanlig" tårta från bageriet.
Var så jäkla hemskt när jag satte spaden i den... vela ju spara mästerverket!!! ='(

+ Björn =

Fick världens spik inkörd minst en meter i benet (baksidan av vaden) vid påstigning från en sån dära livsfarlig bastuflotte.
Inbillar mej att jag fått rabies, aids eller klöversjukan för halva vaden ömmar ju till förbannelse.
Dyker jag inte upp på arbetet imorrn så vet ni varför. :S

Och så det viktigaste: Världens underbaraste barn <3
Dom är hos mej och deras mor lika mycket nu. Så jäkla skönt!



[ Måns | Wilma | Måns ]
Första bilden dära tog jag nu i veckan, tyckte han såg ut som en liten Emil i Lönneberga, haha.   : )
Dom andra 2 är tagna för typ 2 veckor sen, när dom flummar lös till kvällsfikat.



Men shiiit! Höll ju på glömma en grej.
Jag, Måns, Wilma, Sara och Lina var ju på Gruvtrollets Lekland i Kiruna i Fredags!
Hann som inte med att fota desto mer (och så ids jag inte flytta över fler bilder till datorn :P), men en bild fick ni ju glosa på!
Coolhetsfaktor
: 9 / 10.


Men så däääärja!
Slänga sej i soffan och döööö nu, tjing!
Snälla tyck synd om mej och mitt ben, visst? Skicka gärna blommor, "krya på dig"-kort å sånt dära.
Tror jag ska gipsa benet så får ni komma o skriva namn och rita hjärtan på det.



Ps. "R" är fortfarande inge snäll.

Kommentarer
Postat av: mli

Hörru Parra! Kan inte du typ kirra tårta åt mig när jag fyller år?:P om sisådär ett halvår:) Troru lyckats göra snyggaste tårtan ever- You're my idol!

2009-06-29 @ 00:46:52
Postat av: Björn

Hah, missat att du skrivit. Ovanligt va, vaaaaaa? =)

Hörru lätt att jag fixar en tårta så du blir den coolaste bruden i stan! ALLA vill komma på ditt kalas om du säger att du har en tårta gjord av mej!

2009-07-01 @ 15:19:41
URL: http://mrbira.blogg.se/
Postat av: Lina

Bastuflotten har brunnit ner av någon anledning.

2009-07-27 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0