Lögner, svek, och så lite fjällräv.

Har inte riktigt tid att skriva, men göre ändå.
Ska fixa pinnbröd och sen blir det film tills man somnar, behöööver verkligen ordentligt med sömn för en gångs skull!

º Lögner och svek.. ja.
Natten mot Lördag (när jag satt i min fina truck och glänste) fick jag ett trevligt samtal.
Visade sej att det var för bra för att vara sant, märkte jag några timmar senare, på morgonen.
Blev så jäkla besviken! Ska inte låta mej gå på sån skit igen -lovarlovarlovar-
[ nyfikna? tro väl fan det, men tänker inte gå in på det nå mera ]

º Fjällräv!
Fick till vääärldens grymmaste film igår natt!
Filmade när jag och Peter matade en fjällräv på jobbet, och kvaliten är riiiktigt snorbra.
Har just dragit över filmen på datorn och ska snygga till den lite, sen hamnar den på youtube där ni får kika :D
[ blir inte idag dock ]



º Frillan
Oh ja... Rogge klippte ju mej, Tony och Forsen förra natten.
Snyggt? Tja... haha.. udda iaf =)



Jooooo hörrni... har ju faktiskt köpt en ball tidning!


"Bli Sveriges bästa bloggare" - haha, kunde inte låta bli.
Inte bara pinsam tidning, utan jäkla dyr oxå! 129 spänn såg jag sen :S

Äh, det får bli allt. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lottie - Klamme as u might know me

Hihihihi, zöthizbjööörn ;$

2009-06-21 @ 16:46:26
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu finns det ny sångvideo på bloggen if you wanna check it out! ;) kramar

2009-06-21 @ 16:50:20
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0