Men första inlägget dårå.

Grymt händelserik dag!

Eftersom jag åkte på en kombination av svin och fågelinfluensan så har jag varit rätt däckad igår och idag.
Knappt fått nåt gjort.. [ ni tjejer snackar om att föda barn... ]

Varit förbi Kjelle och hans sambo Kramer idag. Kollat in deras gemensamma låtsashund, Amsterdam.
Kjelle, amsterdam och Kramer gosar med hunden.

Var väl rätt skoj.. sen drog vi på stan och kollade på roliga människor och fina bilar.
Nu är jag hemma och ska köra telefonkonferens och totalkvadda det som är kvar av min röst.
Sen blir det film och bädden. Ska upp före fa-an imorrn [07.00], för imorrn ska ja minsann "göra en grej" och blir borta tills på Fredag eller Lördag   ; )

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jag och zäta hade oxå en låtsashund en gång i tiden..vi är lika brända som kjelle och kramer..ta det som en kompling :)va roligt att du har skaffat dig en blogg björn ;) puss å kram min vän

2009-06-14 @ 23:02:44
URL: http://hannahguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0