Sånt där tråkigt bara. Eller... inte bara!

Ska vi börja med gnäll eller nåt positivt?
Blääääääh!! Vi tar gnället först så får vi ett bra avslut istället!

SKITLISTAN:
  • Jag saaaknar att höra "i just called to say i love you"-signalen i min
    mobiiiiil, skynda och svara för att få höra rösten av sin hjärtevän.
    Vill ha nån att tycka om, mysa med, och sakna. ='(
  • Piss att jobba natt! Iaf nu när det är så jäkla fint på dagarna. Ska man missa sömnen för att få lite sol, och sen kvadda ihop på jobbet av sömnbrist? Går ju bara inte, nej neej.
  • Jag ska göra folk glada, men ingen gör mej glad - men bra deal...! Jag vill oxå ha en Dr Feelgood, tack!
  • Saknar släkten och vännerna i Östersund (utropstecken, utropstecken, utropstecken).
Helvete vad negativ jag känner mej nu -skäms-
Så vi går vidare till,

BRALISTAN:


  • Jag har satt "i just called to say i love you"-signalen när min käre mor ringer.  =)
  • Blir att sova fastspänd ståendes på balkongen, då får man ju friskluft och en schysst bränna.
  • Har beställt massa kläder och diverse prylar på nätet, och mer är på gång nu så hära på morgonkvisten. Så nu är Prisjakt.nu min Dr Feelgood.
  • Semeeester den 13:e Juli då blir det ju givetvis Östersund!
  • Helt galet vad mycket pengar man har nu då!? Hade kvar från förra lönen, så kommer skatteåterbäringen och nästa lön på det, så nog kan man unna sej att slösa lite!

Planer för dagen då;
Dra igång den sämsta film jag äger (inte bestämt vilken ännu) för att somna till.
Sova, vakna, dra iväg och hämta ut paaakeeeet på posten, skynda hem, dra igång kaffe och invänta herr Kokka som ska komma med en fin present! =) =) Sen ska jag bara sitta under min korkek och luuukta på mina nya leksaker <3
Och, försöka hinna med 3 piercingar innan det är dags för arbete igen.
(allt i den ordningen)



Fan va skönt, då var ännu ett inlägg avklarat!
Ha en bra dag alla 2-3 st som läser detta inlägg! =)
// Tjuren Björn

Kommentarer
Postat av: emma

D va inte lite du skulle hinna med idag =S...får typ inte ens hälften gjort en ledig dag hehe =P....Du snäääälla snääälla glöm inte fota där du sover fastspänd på balkongen =) =)

2009-06-17 @ 10:58:55
Postat av: Jennu

Å så spontankramas vi ordentligt med Bjööööööööörn! Kom igen nu allihopa!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAS



å en liten puss på sinden.. =)



från Jennu och alla dina andra tjejjor!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-06-17 @ 18:39:24
URL: http://bananfiskenffs.blogspot.com/
Postat av: Björn

nååå va gulligt =) haha

försöker hitta massa fräna grejjor att slänga ut hära, som zabine har... men hon måste ju va hacker eller nåt =/



emma> fan, glömde ju bilderna... ska försöka fixa imorrn :D

2009-06-17 @ 19:21:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Väntar juh fortfarande på bilderna inte fått nåra än =( hehe. Kraaam ;)

2009-06-20 @ 23:43:46
Postat av: Jonas Hansson

Jag kan ringa och sjunga i just called to say i love you om det nu är till nån tröst :)

2009-07-09 @ 11:28:03
URL: http://www.bearfront.com
Postat av: Björn

naaaw, men jooonas va söt du är! det skulle verkligen trösta <3

göööre, snälla!

2009-07-10 @ 23:10:21
URL: http://mrbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0